Echt Antwaarps theater deelt zuurheid van klant met facebook fans "bij wijze van opvoeding"

De consument is mondiger dan ooit. Internet is namelijk zo transparant dat bedrijven geen geheimen meer hebben. Iedere misstap, introductie of aanbieding wordt gevolgd en gepubliceerd. Opvallend is dat het delen van hun mening meteen defensief is, een eerste poging tot overleg is er minder en minder. Ook iets dat de theatersector merkt, dat merken ze vooral bij ticket service diensten.

"We hebben vaak klanten die ons contacteren en hun zin starten met een dreigement. Zoals: Ik heb tickets gekocht maar ik wil deze annuleren, als dat niet gaat dan haal ik test-aankoop erbij"

Ook het Echt Antwaarps Theater had te maken met een ontevreden klant en deelde het bericht op hun social media.

"Even om te melden dat we uw adres uit ons klantenbestand geschrapt hebben. NB: een simpel telefoontje/mailtje was voldoende geweest hoor 🙂" reageert het theater op zijn eigen facebook pagina.

"Normaal ben ik hier zeer correct mee dus het kan zeker zijn dat deze persoon inderdaad al heel lang verhuisd is, maar zijn we (naar mijn weten) hier nooit van op de hoogte gebracht" reageert het Echt Antwaarps Theater nog.




headersite.jpg
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • https://open.spotify.com/show/5VCEngNwtgHUReCVxpEESQ
  • Twitter
  • livepng
headersite.jpg

© 2021 theaternieuws.be by popehouse

Winkelwagen0